Interviu su Džefriu Wimeriu

Kas daro kompiuterinius žaidimus tokiais patraukliais?

Yra daugybė žanrų, kiekvienam skoniui, amžiaus grupei ir kiekvienai progai. Yra „casual games“, maži trumpi žaidimai, kurie sutrumpina metro laukimą. Yra labai sudėtingi ir sudėtingi vaidmenų pasiskirstymo žaidimai, kurie įtraukia asmenį valandas ir dienas. Be to, pramonė tapo profesionalesnė ir įvairesnė ir marketingo srityje. Kai Jūs perkate kompiuterį ar išmanųjį telefoną, įvairūs žaidimai jau yra instaliuoti iš anksto. Per televiziją matote kompiuterinių žaidimų reklamą, žaidimai yra visur, jie pasiekia savo tikslinę auditoriją, jie yra socialiai pripažinti.

Kas šiandien padaro daugiau apyvartos: kino pramonė ar kompiuterinių žaidimų pramonė?

Apibendrintai tai sunku pasakyti. Tai priklauso nuo to, apie kokią šalį šnekėsim ir ką Jūs priskiriate kino arba kompiuterinių žaidimų pramonei. Tačiau yra faktai, kad kai kurie taip vadinamų AAA (Triple A-) žaidimų, kurie gaminami su daug pastangų, savo pasirodymo savaitę atneša iki 500 milijonų dolerių apyvartos. Juos galima palyginti su Holivudo didelio biudžeto filmais.

Apie kompiuterinius žaidimus ypač prastai atsiliepia tėvai ir pedagogai. Ar jų nusistatymas turi keistis?

Pirmiausia nenorėčiau išjungti pavojaus signalo. Kompiuteriniai žaidimai gali užimti labai daug laiko. Jie gali įtraukti žaidėjus ir nebepaleisti. Svarbu yra tai, kad ir mes suaugusieji apsvarstytume save ir mūsų santykį su medijomis. Kompiuteriniai žaidimai galiausiai yra visuotinė medijų populiarumo ir mūsų kasdienybės bei visuomenės skaitmeninimo tendencija. Kiek laiko per dieną praleidžiame prie ekrano? Kaip yra su mūsų televizoriaus žiūrėjimu? Kaip dažnai pasižiūrime į savo išmanųjį telefoną? Kai mes su išmaniuoju telefonu skaitome darbinį el. paštą, tai mūsų akyse yra svarbus užsiėmimas. Tačiau vaikas šalia mūsų negali to atskirti nuo medijų naudojimo „tik malonumo dėlei“. Vidutiniškai online žaidėjas, taip parodė mūsų tyrimai, žaidžia 20 valandų per savaitę. Tai atrodo tikriausiai daug. Tačiau kiekvienas vokietis žiūri vidutiniškai keturias valandas televizorių – per dieną. Lemiamą reikšmę čia ir ten turi turinys: kas žaidžiama ir kas žiūrima.

Šaltinis: http://www.helmholtz.de/wissenschaft_und_gesellschaft/wird-die-welt-zum-spiel-3090/

Planuojate vertingus pokyčius savo organizacijoje?

Susisiekime